Thursday, March 28, 2013

PETANQUE DI VOKASIONAL TENGKU AMPUAN AFZAN, BENTONG

SMK Seri Lipis VS Kolej Vokasional
SMK Seri Lipis VS SMK Sungai Koyan (Perempuan)
Assalammualaikum semua.. selamat sejahtera dan sihat-sihat belaka yop.. hahaks.. XD
Lama tak tulis entry kat blog nie.. Well,, apa-apa pun, nak kongsi
juga dengan korang walaupun tak best kan. (T.T)/

Sabtu, 9 Mar 2013,
Pasukan sekolah SMK Seri Lipis (SEMSEL) hantar 6 orang wakil ke pertangdingan petanque peringkat negeri. Konpem orang tu aku, Siti Norizan Saffry dan Ieyla . Budak laki plak,,, Adli Shah, Muhammad Haffiq and Adden. Kira masa pertandingan tu aku jadi tak betul sampai sakit pipi aku ni senyum lebar.. Tak boleh nak betulkan balik ke posisi asal. haha..Gelak je kerja aku kat sana..

Pelajar perempuan sampai ke peringkat suku akhir je... huhuw.. tapi, boleh dibanggakan sebab dah sampai tahap tu.. Lagipun kitorang baru first time main petaque ni. Biarlah kalah mati pun. Keseronokan bermain tu lekat lagi kat fikiran aku nieh ha.. Pelajar lelaki pula dapat tempat ketiga. (bangga ar korang) mesti tengah kembang kempis hidung tu kan.. ngahahahahaha.. ^^

Siti ngan Adli suka pangkah-pangkah orang.. Aku sebangai pendengar mestilah tergelak bende yang diorang cakapkan. Urat terputus bunyinya "ting...krk..krik.." hahaha.. Itulah sebabnya aku tak berhenti ketawa...

Mula-mula main tu memang lah takut.. Sebabnya kitorang baru berlatih berapa hari.. Pemilihan dah berapa minggu nak kene pilih.. Masa aku dah terpilih tu, ada olahraga. Aku masuk lompat jauh. Pertandingan tu hari Selasa minggu depan masa periksa. So, aku tanya mak aku sama ada aku perlu masuk olahraga atau petanque. So, what's my mom said is " Kalau angah dah terpilih jadi wakil sekolah takpela.. Angah main je petaque tu. Olahraga ni peringkat daerah.. Kalau main dua-dua, takda masa nak berlatih petaque."

Seri Lipis VS VOKA (11-6)
Seorang ibu sanggup meminjamkan telinganya mendengar anaknya meluahkan perasaan.. So, korang-korang kalau ada masalah jumpa lah ibu korang.. Ceritakan daripada A-Z. Ok?

Kitorang keluar dari sekolah tu jam 7.15  malam.. Solat-solat sume tu, makan pastu terus balik.. Kitorang semua duduk asrama so senang. Aku tertido dalam kereta.. Sampai-sampai dah depan aspuri da~ Tengok jam pukul 10 malam.. Sepatutnya sampai asram terus masuk bilik mandi and then terus tidor. Tapi, Siti Norizan Saffry ni,, sampai-sampai tengok kat bilik AV cerita K-POP.. Laju je masuk.. Hahahaha..
syok sangat tengok orang main.. (^^)/

Okeyla.. sampai sini je.. Tangan dah lenguh takda sapa nak urut.. k? Bye.. See you next time /(*.*)/ here some picture that I took from my teacher facebook ngee~

SMK Seri Lipis VS SMK Orang Kaya Haji

SMK Ketari VS SMK Seri Lipis (Haffiq , Adli , Adeen)
VOKA VS SMK Seri Lipis


 THAT ALL FOR TODAY ..

......WAIT FOR ME >>.<<


No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...