Tuesday, June 3, 2014

GAMBAR DOODLE

Assalammualaikum 



Straight to the point---->>

Gambar doodle saya :

NOTA HATI BIRU

Gambar perempuan yang warna merah jambu tu saya just ambil dari Kak Lisa je 

Pastu , yang lain tu , semua saya yang buat.. Guna apa..? Guna program paint jep. Tak reti nak guna edit2 tu.. Kalau tahu tolong ajarkan saya ye.. huhu

Camera nikon atau canon gambarnya cantik..???


GAMBAR DOODLE PEREMPUAN

Saya ambil gambar kartun yang pegang kamera sebab saya suka ambil gambar.. Bukan 'selfie' , tapi gambar kenangan.. Ada bakat ayah. Saya ni suka pegang kamera besar yang warna hitam tu.. Shoot photo dia nice.. 
Ada la juga cita2 nak jadi fotografer . Tapi ,ramai yang suruh saya jadi arkitek.. Jadi , fotografer tu boleh jadi sampingan je.. Fotografer tu boleh dibuat hobi atau bisnes. Jeng2.. Nampak tak permainan nya di situ..??
Hahaha

                                         

p/s:


Serlahkan bakat mu.. Gilapkan bakatmu. 
Usaha keras tanpa bakat atau kelebihan umpama patung boneka.




No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...