Friday, July 6, 2012

Novel Untuk Asyikin

Hari ni berjaya jugak aku bace 1 buku novel 'Novel Untuk Asyikin'.. Pinjam kat perpustakaan. Ala-ala buku tu ada nama aku, aku terus ambil.. tak kisah cerita apa.. asal ada nama aku sudah la.. hahaha.. Gembira tak terkata.. 

                                                     

Cam ni la buku dia.. cantik.. Nak baca beli sendiri..keh3.. Cerita tentang budak ni.. name dia Nurasyikin..
Dia sambung belajar kat universiti UKM. Ayah dia mendaftarkan kursus bidang bioteknologi.. Nurasyikin tak minat bidang bioteknologi, dia minat sastera.. Disebabkan minat yang mendalam dalam bidang sastera, dia ingin menyatakan hasratnya untuk menukar kursus kepada ayahnya. Ayahnya tidak bersetuju. Tiga hari Nurasyikin berkurung di dalam bilik. Merajuk dengan ayahnya..  ah.. baca la sendiri.. k.. Assalammualaikum.. sopan nya aku *w*


No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...