Tuesday, March 8, 2016

KEPUTUSAN SPM 2015

Assalammualaikum semua ^^
4 hari dah berlalu keputusan SPM diumumkan.
Hati memang berdebar giler la masa tu. nak terkeluar jantung pun ada.. Ecececeh..
Takda lah sampai macam tu sekali.

Well, walaupun keputusan SPM tahun lepas merosot, tapi aku dah berikan yang terbaik yang aku boleh buat.

Alhamdulillah, aku dapat 5A 3B 3C.. ade plus minus tapi biar je la. Malas nak tulis banyak2.

Sebenarnya aku nak cerita kenangan aku. bagi aku lawak la juga. 
Lepas exam Bahasa Inggeris, pukul 2 petang aku exam Pendidikan al-Quran dan Sunnah.
Dan seriously dengan ketiadaan air kat asrama, mengantuk, penat bagai.. aku x sempat baca. Aku just belek-belek and baca sepintas lalu je. Time masuk dewan uh, memang fikiran ni kosong sekosongnya.. haha time tu memang berdebar giler ahhh..

And semasa menjawab uh, soalan lebih kepada soalan tentang pendapat kita. So, aku pon tibai la pendapat aku.. Time jawab tu memang pasrah sungguh menyerahkan segalanya pada takdir.

Alhamdullillah..And sungguh tak sangka yang aku dapat B+ untuk mata pelajaran ni. hohoho.. Terkejut beruk aku dibuatnya. hahaha.. Tapi pada masa tu memang aku fikir aku tak nak jawab sebenarnya. Tapi aku jawab juga. SPM kan.. Mana boleh tinggal kosong. 
Sayang weyh markah uh.. Walaupun 1 je.. Bagi aku markah tu bernilai walaupun aku rasa x nak jawab.. So, korang jawab je la apa yang termampu.

No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...