Friday, December 9, 2016

PERBARISAN UITMPP

Hai. (^.^)/
Lantak lee. Nak juga cerita walaupun dah lepas. Nak jugakkkk.  hehe
Kat UiTM Pulau Pinang ni banyak aktiviti. Hahaha. Semua tempat ada aktiviti.

Malam haritu kitorang ada berlatih kawad kaki untuk PERKAD nanti. Amekk kau. Kawad satu Uitm rasanya time tu hujan renyai2 kot. Nasib aku tak demam. Imun kuat nohh. Time tu aku jadi bakal komander lagi.
Nak tak nak pun memang kene masuk. Time salah kawad tu tahan gelak je sebab ye la bk an. Kalau gelak tu satgi kene la pumping tapi bukan depan kawan2 lain la. hahaha
Banyak benda yang aku teringat ni. Tapi nanti je la aku cerita. 

Platun Kesatria aku tengok bersemangat depa berlatih. Jeles gakk sebenarnya. haha nak menang an. Siapa tak nak menang?

Aku rasa kawad kaki tu best sebenarnya. Sebab sepanjang aku bersekolah, mana ada aku kawad. Pertandingan kawad kat sekolah dulu pun bomba. Aku pengakap. huhu.

Adalah sekali ke dua kali time round UiTM tu kitorang semua kena pumping sebab tak angkat kaki 90 darjah. Aku nak angkat 90 darjah hentak tu pun aku nak terjatuh ke belakang nasib seimbang. hehe

Time perbarisan tu aku tak sempat nak makan pagi. Minum pun tak. Berdiri tengah panas. Yup tahan je la. Nak buat apa lagi an? Buat pengsan? urm... kalau pandai berlakon la haha.  Anyway, benda tu akan korang ingat sampai bila2. 

ya. aku makin tembam. dah berambus ^^

Tak menang pun sebenarnya. huhu penat weyh.haha
Balik tu aku tidur sampai asar.  Makan pun tak. Minum air masak je. Pastu terbongkang. kah3 nikmat tidur aku.

No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...