Friday, December 9, 2016

PERKAD-UITMPP

Hari debaran. ecececeh~

Aku ada video kawad kaki tu. Tapi kat mana ntah aku letak. Yup banyak fail. haha
Macam biasa. Tak sempat makan. Just sempat minum seteguk je. hahah bangun lambat lagi.
Komander Alif yang bagi hukuman kat kitorang. Ingat lagi masa first2 aku dengan bk Jpam lain jumpa dia. kah3 semua statik jadi batu kat situ. Ye, aku tergolong sekali. 


Nanti aku cerita lain pula. 
Aku paling tak suka pakai topi sebab muka aku jadi bulatttttt. Tak suka. Habis tudung aku. haha
Tak menang juga sebab aku pun tak tahu. Maybe sebab part aku pebahagian markah straight sikit.
Terima je la keputusan tu. huhu

It does not matter if you win or lose. As long as you got the experience.
WOW pandai nya aku. haha mata ke atas.

Kitorang bk jpam ada 7 orang semuanya. Rasa macam adik beradik.haha Aku bongsu dalam group. 

Ni selepas kitorang baru lepas siap berkawad. haha 

With Komander Alif. Bulat nyee muka aku huhu T.T

Pelik bila tengok badan aku senget gitu. ergh.. haha
Tudung kelepet pun kelepet la. Asal aku masuk gambo sudahh


No comments:

Post a Comment

Thank you ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...